Fandom

Vocaloid Wiki

Zion

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zion rhythmn game.jpg
Zion
(Zyon) jest mobilną grą rytmiczną wydaną przez aquatrax we współpracy z Shanghai HENIAN. Gra została wydana 18 listopada 2015 dla produktów iOS. Wersja Android została wydana 29 kwietnia 2016.[1]

CechyEdytuj

RozgrywkaEdytuj

  1. Grę używa się za pomocą ekranu dotykowego i jest dostępna w trzech trybach Pure Mode, Dual Mode oraz Dot Mode.
  2. Dual Mode rozgrywa się za pomocą czterech przycisków znajdujących się na czterech rogach ekranu. Na górze są czerwone, a na dole niebieskie. Gracz musi odpowiednio reagować na kule w kolorach, które odpowiadają przyciskom po bokach.
  3. Pure Mode jest wystukiwaniem w kule, które pojawiają się w kolejności na ekranie. 
  4. Dots Mode został wprowadzony na kilka tygodni przed wydaniem gry na Androida i polega on na dotykaniu tętniących przycisków na ekranie.[2] Tętnienia muszą być zgodne, by móc otrzymać odpowiednią ilość punktów. Dodatkowo przyciski z dwoma czerwonymi kropkami trzeba trzymać odpowiednio długo, aż się połączą.

RozwójEdytuj

17 lipca 2015 podczas Firefly Con została zaprezentowana gra z Luo Tianyi, YANHE oraz Yuezheng Ling, która miała zostać wydana przez firmę aquatrax. Później podano, że będzie nazywać się "Zion" i będzie posiadać dwa tryby gry.[3] W tym samym roku aquatrax założyło stronę na Facebook oraz konto na Twitterze i kontynuowali publikowanie swoich rezultatów przy pracy nad grą. Twórcy zadewnili, że gra zostanie wydana w Chinach w pierwszym tygodniu października.[4]

We wrześniu aquatrax zapowiedziało, że Zion będzie darmową aplikacją do ściągnięcia na AppStore oraz GooglePlay jeśli ich strona na Facebooku otrzyma 10000 polubień przed oficjalnym wydaniem. Oferowali także dziesięć darmowych utworów. Jednakże, ten cel nie został osiągnięty.[5]

Kiedy gra została wydana na iOS, aquatrax okazjonalnie wydało kilka darmowych tematów oraz innych dodatków za darmo.[6] Wersja na Android miała oryginalnie pojawić się w grudniu 2015, jednakże została opóźniona z powodu powolnego postępu rozwojowego. W styczniu 2016 okazało się, że gra jeszcze bardziej się opóźni z powodu chińskiej zapory oraz rekompensaty za czekanie. Aquatrax zasugerowali, że Xin Hua także może być dostępna w grze.[7]

W lutym 2016 pojawiła się wiadomość, że MAYU może także pojawić się w grze, co później zostało potwierdzone w kwietniu.[8][9]

W marcu 2016 wersja na Android została potwierdzona do wydania w kwietniu, a później podano, że dokłada data premiery ma odbyć się 29 kwietnia.[10]

W kwietniu 2016 dodano Dots Mode do gry. Dodatkowo, aquatrax oferował darmowe dodatki jeśli zainteresowani dołączą do wydarzenia rejestracji wstępnej. Były oferowane żetony do gry, piosenki, postacie oraz tematy do menu gry. 

MuzykaEdytuj

Wybrani producenciEdytuj

Dr. Yun, litterzy, Renxing Tu, H.K. Kun, Luna Safari, Tiaonan-P, Trii, Junk

Lista utworówEdytuj

Tytuł (chiński, pinyin) Tytuł (angielski) Producent Śpiewa
01 Stage 5
02 梦之雨 (Mèng zhī Yǔ) Rain of Dreams Dr. Yun YANHE
03 刀剑春秋 (Dāojiàn Chūnqiū) The Age of Swords and Blades litterzy YANHE
04 Scarlet Drop Scarlet Drop Renxing Tu Ling
05 千年食谱颂 (Qiānnián Shípǔ Sòng) A Millenial Menu of China H.K. Kun Tianyi
06 Sink Into Nightmare Sink Into Nightmare
07 Empyrean Empyrean
08 The Eighth Sin The Eighth Sin
09 Step on your heart Step on your heart Luna Safari Tianyi
10 The Formula The Formula Junk
11 PLANET NOVA PLANET NOVA Tiaonan-P Tianyi
12 I Can Reach You I Can Reach You
13 Wings of Liberty Wings of Liberty
14 Offshore Offshore
15 Code Paradiso Code Paradiso
16 Starway to Heaven Starway to Heaven
17 FEEL YOUR DREAM Feel Your Dream Trii Tianyi
18 Seraphim Seraphim
19 Dual Sight Dual Sight
20 Rebirth Rebirth
21 Kronos Kronos
22 Ace Ace
23 Yggdrasils Yggdrasils
24 Halios Halios

OdniesieniaEdytuj

LinkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki