FANDOM

Ta strona zawiera informacje na temat projektu, który został potwierdzony jako porzucony przez firmę lub został przeniesiony na inne oprogramowanie.
Zhanyin Lorra
Płeć Kobieta
Wiek 16 lat (z wyglądu)

163 lata (aktualny wiek)

Wzrost 163cm
Waga 45kg
Data wydania Projekt niezrealizowany
Dystrybutor Shanghai He Nian Co. Ltd

NetEase

Dawca głosu Gui Shen Ren
Ilustrator Da Nu Luo (大怒罗)
Numer seryjny
Przynależność YAMAHA

Zhanyin Lorra (战音 Lorra) to potencjalny chiński Vocaloid od Shanghai He Nian we współpracy z NetEase. Miała zostać wydana na silnik Vocaloid 3. Jednakże potwierdzone zostało, że NetEase porzuciło jej projekt i jest zawieszona na czas nieokreślony.

HistoriaEdytuj

2014Edytuj

Pierwsza wzmianka o Zhayin Lorra pojawiła się 13 lipca 2014 wraz z oficjalnymi wieściami o Yuezheng Ling, jako nowym Vocaloidzie. Jednakże nie została podana żadna inna informacja w tym czasie, czy będzie to zupełnie nowy projekt czy jedna z istniejących już postaci od VOCANESE. 15 sierpnia ujawniona została sylwetka i zostało potwierdzone, że nowy chiński Vocaloid będzie posiadać żeński głos. 

26 sierpnia w Pekinie, w dzielnicy Chaoyang został w końcu zaprezentowany wygląd nowej Vocaloidki wraz z jej imieniem i danymi biograficznymi. Tego samego dnia ogłoszono, że konkurs na nowego dawcę głosu dla Ling, obejmuje także Lorre. Na scenie pojawiły się cztery kandydatki dla Lorry wraz z sześcioma finalistami konkursu dla Ling. Fani mogli głosować na swoich faworytów na oficjalnej stronie internetowej. Kandydatami w konkursie były: Cao Mo Nie Ji (草摩涅吉), Gui Shen Ren (龟仙人), Han Ling Guo (晗灵果) i Xiao Lian Sha (小连杀). 

5 września zostało ogłoszone ostatecznie, że trzema kandydatkami do tego stanowiska są: Cao Mo Nie Ji, Gui Shen Ren i Xiao Lian, natomiast Han Ling Guo została wyeliminowana. Próbki ich głosów zostały umieszczone na oficjalnej stronie w połowie września, co pozwalało fanom do zagłosowania na osobę, która brzmi najlepiej. 11 września zostały zakończone nagrania finalistek konkursu dla Ling i Lorry.

22 września próbki banków brzmień Lorry i Ling zostały przygotowane i umieszczone na ich oficjalnej stronie. Fani mogli posłuchać i zagłosować na swoich ulubieńców. Wszystkie głosy śpiewały znaną chińską, klasyczną piosenkę Mo Li Hua (Jasmine Flower). Głosowanie trwało do 13 października, a wyniki głosowania zostały ujawnione 15 października.

15 października ogłoszono, że zwyciężczynią została Gui Shen Ren, a nagrania nowego banku brzmień rozpoczęły się wkrótce po konkursie. Doniesiono, że Gui Shen Ren zakończyła już nagrania, a Inory zacznie zaraz po niej. 

20 listopada VOCANESE potwierdziło, że pomimo zbliżającego się wielkimi krokami silnika VOCALOID 4, Lorra zostanie wydana na silnik VOCALOID 3.

2015Edytuj

18 maja Gui Shen Ren opublikowała swoją opinię na temat banku brzmień Lorry. Stwierdziła, że jej uczucia były zmieszane, ale ogólnie była zadowolona z wyniku. Była też bardzo ciekawa jak fani zareagują, kiedy Lorra zostanie wydana i bardzo by chciała, żeby jako VOCALOID została pokochana przez większość i nie wzbudzała niechęci czy nienawiści do niej.

Tego samego dnia, twórca Lorry, Ren Xing Tu (人形兔; Rén Xíng Tù) potwierdził, że praca nad jej bankiem brzmień została opóźniona z powodu nieszczęśliwego zbiegu wydarzeń z jej ostateczną wersją. Nie spełniała on w pełni wymagań deweloperów co spowodowało, że trzeba było cofnąć prace i wszystko naprawić.

28 maja, kiedy pojawiła się informacja o Stardust oraz projekcie Voicebank Customize, VOCANESE przemianowało się na Vsinger. Projekt ten został stworzony po to by posortować wszystkie postacie należące do firmy i grup, które współpracują z Shanghai HENIAN. Jednak nie wiadomo, czy Lorra została przeniesiona do tego projektu. Zostało to oficjalnie potwierdzone, kiedy Vsinger stworzyli konto na Facebooku 14 lipca z brakującą Lorrą na ich liście postaci w sekcji "Na temat".

2016Edytuj

W lutym 2016, Vsinger potwierdzili, że osoba odpowiedzialna za jej projekt złożyła rezygnację i nie jest już dłużej zainteresowana jej produkcją. Jest jednak możliwe, że inna chińska firma może przejąć jej projekt. Oficjalnie jednak Lorra została zawieszona do odwołania. [1] Po miesiącu został opublikowany koncept Lorry pomimo, że posiada status projektu zawieszonego.[2]

KonceptEdytuj

Lorra jest cichą i małomówną szesnastoletnią dziewczyną, która przybyła do świata ludzi z magicznego wymiaru, aby wykonać tajemniczą misję. Ze względu na wymiarowe turbulencje rozbiła się o dom Yuezheng Ling. Gdy Lorra po raz pierwszy przybyła do świata ludzi, była bardzo nieobeznana z otoczeniem. Ma nadprzyrodzone (lub nadludzkie) uczucia i wyraźny zimny głos, gdy śpiewa. Z pomocą Ling stała się Vocaloidem. Lorra ma zdolność "przebudzenia oka", która daje jej wgląd do tych ludzi, którzy mają muzyczny potencjał, a poprzez swój głos może ten potencjał aktywować, co daje jej równowartość magii.

EtymologiaEdytuj

Nazwisko Zhànyīn (战音), gdy zostanie połączone, w chińskim oznacza " wojenny dźwięk" lub "dźwięk wojny".  Zhàn (战) może również oznaczać "bitwę" lub "walkę". Nazwisko odnosi się do gry RPG online - ZhanyinOL, w której gracze wykorzystują rytmy do walki. 

WyglądEdytuj

Lorra ma białe włosy i oczy w różnych kolorach ze względu na jej "przebudzenie" (prawe oko). Jej projekt jest oparty na głośnikach.

RealcjeEdytuj

Informacje o produkcieEdytuj

Demonstracje
Mo Li Hua (Gui Shen Ren sample) NetEase

MarketingEdytuj

Zhanyin Lorra została stworzona we współpracy z NetEase do promowania gry Online RPG, ZhanyinOL. W grze będą się znajdować piosenki z użyciem głosu Lorry, by móc ją wypromować.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszy chiński Vocaloid, który nie został zaprezentowany przez konkurs na projekt.

OdniesieniaEdytuj

  1. Lorra zawieszona
  2. [1]

LinkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Lorra.png
Oficjalna ilustracja.
Chinese VOCALOID 4.jpg
Cień
360px-Lorra 1.jpg
Oficjalne odsłonięcie Lorry.
Lorra ref sheet.jpg
Koncept

NawigacjaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zhanyin Lorra

  • Chińskie projekty

    6 wiadomości
    • No faktycznie, trochę dziwny zamysł. Ledwo co ją wydali, a już zapowiadają aktualizację. To, że Longyę w końcu wydadzą było raczej...
    • Zapewne oni także dostaną własne VB, to tylko kwestia czasu. Po za tym dla nich też mają być przygotowane projekty, ale w jakim czasie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki