Wikia

Vocaloid Wiki

YOHIO

Komentarze28
436stron na
tej wiki
Delete-icon.png Ten artykuł został oznaczony jako kwalifikujący się do ekspresowego skasowania.
YOHIO
Yohio (Inaczej znany jako Kevin Johio Lucas Rehn Eires) to szwedzki piosenkarz i gitarzysta. Urodził się 12 lipca 1995 roku w Sundsvall. Jest członkiem szwedzkiej grupy rockowej Seremedy, jednak w 2012 roku postanowił zrobić karierę solową w Japonii. Znany jest ze swego zamiłowania do ubierania się w sukienki typu Lolita. Jest dawcą głosu angielsko-japońskiego Vocaloida od PowerFX, YOHIOloida.

CiekawostkiEdytuj

  • Urodził się w muzycznej rodzinie: jest synem Tommy'ego Rehna, gitarzysty z zespołu Corroded, siostrzeńcem Chrisa Rehna ze szwedzkiego zespołu pop rock Takida, oraz wnukiem Jan-Erica Rehna, który był gitarzystą w zespole The Panthers w latach 60.
  • Yohio był uczestnikiem konkursu Melodifestivalen 2013, który miał wyłonić kandydata do konkursu Eurowizji 2013. Dostał się do finału, jednak nie osiągnął zwycięstwa. 
  • Współpracował ze znanym japońskim piosenkarzem Gacktem, oraz pisał piosenki dla japońskiego zespołu visual kei Velvet Eden.

LinkiEdytuj

Twitter Yohio

Więcej od Wikii

Losowa wiki