Fandom

Vocaloid Wiki

Weatheroid

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Udostępnij
Weatheroid to maskotka strony
Weatheroid.png

Zwycięska praca wyglądu

internetowej WeatherNews.jp. Jej nazwę można przetłumaczyć jako 'Pogodoid". Na jej design został przeprowadzony konkurs przez Weather News i Nico Nico Seiga, odpowiednik Nico Nico Douga, gdzie od 22 grudnia 2011 do 22 stycznia 2012, każdy mógł zgłosić swoją pracę. Konkurs trwał do 4 lutego 2012. Nagrodą główną była współpraca w głównym projekcie, który miał zacząć się w kwietniu. Do finału konkursu na jej design zostały nominowane 3 projekty, jednak zwycięzcą został projekt przedstawiony obok.

Nazywa się Airi, a jej dawczynią głosu jest reporterka Weather News, Airi Yamagishi. Poza byciem maskotką, ma przeprowadzać prognozę pogody na specjalnym kanale Weather News na Nico Nico Douga, tak jak Akikoloid-chan.

Posiada syntezę mowy, jednak nie należy do Voiceroid. Jej głos prawdopodobnie ma być używany za pomocą silnika Vocaloid-flex, jednak nie zostało to potwierdzone. Jej głos ma być bardziej delikatny od głosów innych Vocaloidów.

InformacjeEdytuj

  • Pełne imię: Type A (Airi)
  • Nick: Ailin
  • Płeć: Kobieta
  • Wiek: 24 lat
  • Wzrost: 158 cm
  • Dawca głosu: Airi Yamagishi
  • Atrybut: Mapa pogodowa
  • Ulubiona pogoda: Błękitne, przejrzyste niebo

OsobowośćEdytuj

Jej dewizą jest rozprzestrzenianie dobrej myśli przez pogodę, a jej specjalnością jest prognozowanie pogody przez zagadki.

GaleriaEdytuj

Weathroidenteries.png
Prace wyróżnione do finału.
スクリーンショット(2012-03-19 14.51.29).png
Inna, oficjalna ilustracja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki