Fandom

Vocaloid Wiki

Vocaloid Next

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Vocaloid Next
VocaNextlogo.jpg
Główne informacje
Typ Publiczna
Nazwa
Forma prawna
data założenia
branża
www
Rodzaj Muzyka, Doujin
Rok założenia
Założyciel
Kluczowi ludzie
Lokacja
Obszar na którym działa Japonia
Przemysł Muzyczne oprogramowania
Produkty
Usługi
Inne informacje
Vocaloidy Ring Suzune
Hibiki Lui
Strona główna Strona skasowana
view]]

VocaNext jest kręgiem (bądź grupą doujin) który podjął się opracowania "Everyone's Vocaloid Project" (みんなのボカロ計画 Minna no Bokaro Keikaku).

O firmieEdytuj

Pracowali nad Vocaloidami Ring Suzune i Hibiki Lui. Są one wykonane "od fanów dla fanów" i uważa się, że te projekty rozpoczęły "narodziny" nowej generacji Vocaloid. Jednak od dłuższego czasu firma przeszła w okres bezczynności i zamknęła swoją stronę, przez co uważa się, że wszystkie projekty zostały anulowane.

HistoriaEdytuj

Pewnego dnia, w grudniu 2013, zauważono, że oficjalna strona "zniknęła". Trzy miesiące później, w marcu 2014, okazało się, że adres strony został sprzedany.

Zaleca się aby fani zaciekawieni projektami Suzune Ring oraz Hibiki Lui, nie odwiedzali oficjalnej strony, gdyż obecnie znajdują się tam wyraźne treści dla dorosłych nie związane już z Vocaloid.

OprogramowaniaEdytuj

NiewydaneEdytuj

Żeński
Japoński

Męski
Japoński

Promocyjne zaangażowanieEdytuj

"Everyone's VOCALOID Project"Edytuj

Był to konkurs, który miał zadecydować co się stanie ze zwycięskimi pracami nowych Vocaloidów Suzunone Ring oraz Luiego zaprojektowanymi przez Yuukari oraz Muraichi. Ich postacie zostały ponownie zaprojektowane przez 119 i nadano im nowe nazwy Hibiki Lui oraz Ring Suzune.

Zewnętrzne linkiEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki