Fandom

Vocaloid Wiki

Vocadol

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij
Vocadollogo.png

Logo

Vocadol to nadchodząca gra na iOS oraz Androida, która ma się ukazać w 2015.

HistoriaEdytuj

Została zaprezentowana 6 grudnia 2014, kiedy powstała jej strona internetowa oraz profil na Twitterze. Zapowiedziano więcej informacji o niej podczas Comiket 87.

FabułaEdytuj

Fabuła rozgrywa się budynku wielobranżowym w Shinjuku na trzecim piętrze (który był najbardziej cichym), gdzie znajduje się aktualnie wytwórnia rozrywkowa Utori. Jest ona podzielona na oddziały, gdzie każdy z nich skupia się na innej dziewczynie.

Historia rozpoczyna się od skupienia się na Kokone, po wprowadzeniu pyta kogoś, czy słyszał o Vocadol. Zaprasza swojego towarzysza rozmowy żeby usiadł, a ona w tym czasie nalewa herbaty cynamonowej.

Kokone udaje się powitać klienta i zauważa, że to tylko Mizki tam siedzi, która jest jedyną odpowiedzialną w tej grupie. Okazuje się, że Lapis znowu zrobiła za dużo ciastek i wszyscy się do niej wybrali z wizytą. Nagle słychać krzyk z pokoju obok, gdzie mieści się biuro detektywistyczne.[1]

Krzyk pochodził od Lapis, która przyniosła jak zwykle kilka ciastek dla detektywa. Kiedy wróciła, drzwi były uchylone. Kiedy spojrzała do środka Cul została zaatakowana, a jej ręka krwawiła. Zostali zaatakowani przez przerażająco wyglądającego człowieka z kosą, a fakt, że Cul została tak łatwo zaatakowana zaskoczył ich. Przy Lapis była także Merli. Kiedy ją znaleziono była zawinięta w szmaty. Dziewczęta zaczynają się zastanawiać dlaczego zostały zaatakowane, jeżeli nie mają one żadnego związku z detektywem i tylko wynajmują biuro obok.[2]

Lily (która wróciła właśnie do Japonii) przyszła razem z Kanon, zastanawiając się czy wszystko w porządku. Ze znajomością angielskiego Lily oraz zwinności Kanon, czują że mogą złapać tego przestępce zatrzymać.[3]

Po przesłuchaniu Cul i Merli okazuje się, ze ta "kosa" była ramieniem modliszki.[4]

KonceptEdytuj

Gatunek tej gry opisany jest jako szkolenie idoli oraz tajemnicze przygody.

PostacieEdytuj

W grze zawarte są informacje dla każdej postaci: wiek, urodziny, lubi/nie lubi. Uwaga: te informacje są tylko na potrzeby gry i nie należą do ogólnego kanonu postaci Vocaloid. Przedstawione postacie to: MIZKI, anon & kanon , Aoki Lapis & Merli , CUL , kokone oraz Lily .

Updatedvocadol wlogo.png

→ Lily, Merli & Lapis, anon & kanon, CUL, kokone, MIZKI

MIZKI

Wiek: 18 , Urodziny: 1 września , Lubi: japońskie akcesoria, wachlarze i szpile do włosów , Nie lubi: lata, gorących miejsc.
Debiut: 6 grudnia 2014 / Main: MIZKI

anon (杏音)

Wiek: 18 , Urodziny: 3 marca , Lubi: chleb, historię , Nie lubi: ?. Bliźniacza siostra Kanon.
'Debiut: 6 grudnia 2014  / Główny': anon

kanon (鳥音)

Wiek: 18 , Urodziny: 3 marca , Lubi: chleb, sport , Nie lubi: nic. Bliźniacza siostra Anon.
'Debiut: 6 grudnia 2014  / Główny': kanon

Aoki Lapis (蒼姫ラピス)

Wiek: 15 , Urodziny: 6 kwietnia , Lubi: ciastka, zapach deszczu , Nie lubi: duchów. Siostra Merli.
'Debiut: 6 grudnia 2014  / Główny': Aoki Lapis

Merli (メルリ)

Wiek: 17 , Urodziny: 24 grudnia , Lubi: motyle, tańczyć , Nie lubi: pająków. Siostra Lapis.
'Debiut: 6 grudnia 2014  / Główny': Merli

CUL (カル)

Wiek: 16 , Urodziny: 22 grudnia, Lubi: psy , Nie lubi: gorzkich rzeczy.
'Debiut: 22 styczia 2015 / Główny': CUL

kokone (心響)

Wiek: 14 , Urodziny: 14 lutego, Lubi: pyszny gotowany ryż , Nie lubi: braku harmonii w muzyce.
'Debiut: 22 styczia 2015 / Główny': kokone

Lily (リリィ)

Wiek: 17 , Urodziny: 25 sierpnia , Lubi: miód, cytryny , Nie lubi: kruków.
Debiut: 22 styczia 2015 / Główny: Lily

MarketingEdytuj

Podczas Comiket w grudniu 2014 były rozdawane przypinki.[5]

OdniesieniaEdytuj

  1. tłumaczenie
  2. [1]
  3. [2]
  4. [3]
  5. twee

Linki zewnętrzneEdytuj

GaleriaEdytuj

P anon.png
anon
P kanon.png
kanon
P mizki.png
MIZKI
P lily.png
Lily
P cul.png
CUL
P kokone.png
kokone
P merli.png
Merli
P rapis.png
Lapis

Vocadol.png
Grudzień 2014
Updatedvocadol.png
Styczeń 2015
Updatedvocadol p main3rd pc.png
Sierpień 2015
B5qyh8QCAAAvT8h (1).jpg
Promocyjne przypinki rozdawane na Comiket
Updatedvocadol wlogo.png
Ilustracja umieszczona na Twitterze Internet Co.

Vocadolscreen1.jpg
Vocadolscreen2.jpg
Vocadolscreen3.jpg
Vocadolscreen4.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki