Fandom

Vocaloid Wiki

Utatane Piko

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze97 Udostępnij
Utatane Piko
  • Oficjalna ilustracja.
Płeć Mężczyzna
Wiek Brak
Wzrost Brak
Waga Brak
Data wydania 8 grudnia 2010
Dystrybutor Kioon Records Inc.

Sony Music Entertainment Japan (Distribution Inc.)

Dawca głosu PIKO
Ilustrator YukitA (Oryginał\2010)
Numer seryjny KSRW-1
Przynależność YAMAHA

Utatane Piko(歌手音ピコ, utatane piko) to pierwszy Vocaloid firmy Sony Music Distribution. Powstał na silniku generacji 2. Jego oprogramowanie weszło na rynek 8 grudnia 2010. "Utatane" oznacza "dźwięk piosenkarza", a imię pochodzi od popularnego piosenkarza z NicoNico Douga o pseudonimie PIKO - dawcy jego głosu. W połączeniu jego imię można przetłumaczyć jako "dźwięk piosenkarza Piko". Za atrybut uważa się wtyczkę USB. Jego design był luźno inspirowany gitarą elektryczną RGX A2. Posiada różne kolory oczu; prawe jest zielone, a lewe niebieskie. Jego ilustrację stworzył YukitA. Oprogramowanie kosztowało 15750 jenów. Jest dostępny tylko do pobrania. 

Oficjalna Strona poświęcona Piko

Demo

Demonstracje
トキ☆メキ桃色ハート (Toki ☆ Meki Momoiro Heart) Niconico   Ki/oon
闇色アリス (Yami Iro Alice) Niconico   Ki/oon

Popularne piosenki

Istnieje wiele popularnych piosenek śpiewanych orzez Piko. Wymienione niżej utwory to zaledwie drobna ich część. Kolejność jest alfabetyczna.

Ciekawostki

  • Jego fryzura jest prawie identyczna jak fryzura jego dawcy głosu, nie licząc antenki i zmienionego koloru.
  • Antenka na jego głowie układa się w literę "P".
  • Design Piko został oskarżony przez fanów, o stosowanie elementów ubioru charakterystycznych dla Miki.
  • Fani często błędnie nadają jego oczom taki sam kolor.
  • Do czasu Piko był najmłodszym japońskojęzycznym Vocaloidem, którego Voicerem był mężczyzna.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki