Fandom

Vocaloid Wiki

Tsurumaki Maki

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij
Tsurumaki Maki
Płeć Kobieta
Wiek Brak
Wzrost Brak
Waga Brak
Data wydania 12 listopada 2010
Dystrybutor AH-Software
Dawca głosu Tamiyasu Tomoe
Ilustrator Nieznany artysta
Numer seryjny Brak
Przynależność YAMAHA

Tsurumaki Maki (弦巻マキ, Tsurumaki Maki), jest drugim VOICEROIDEM+ oraz pierwszym kobiecym głosem jaki powstał. Została wydana 12 listopada 2010. Jej dawczynią głosu jest Tamiyasu Tomoe (民安ともえ). Maki to imię postaci przedstawionej na ilustracji jako nastoletnia uczennica.

W porównaniu z poprzednim żeńskim głosem, Tsukuyomi Ai, Maki ma dojrzały kobiecy głos. Jest pierwszym Voiceroidem, który nie posiada cenzury, czyli może mówić wszystko. Jej grupą docelową są osoby dorosłe, gdyż poprzednie Voiceroidy były bardziej skierowane dla najmłodszych.

Maki pojawiła się pierwszy raz jako jedna z postaci zespołu "jamバンド" (Jam Bando). Zespół ten został wydany w specjalnej wersji "Music Maker Producer Edition", który jest specjalnie wydawany przez firmę AH-Software. W zespole tym spełnia funkcje jako gitarzystka.

Jest jak na razie jedynym Voiceroidem posiadającym dwa oficjalne stroje. Pierwszy to beżowy mundurek szkolny, drugi to czerwono biały mundurek z jej zespołu, który widać w jej interfejsie.

GaleriaEdytuj

Maki.jpg
Interfejs Tsurumaki Maki.
MakiConceptArt.jpg
Projekt Maki.
O0800058110519122265.jpg
Członkinie Jam Band, od lewej: Tsutsumi Rizumu, Tsurumaki Maki, Amane Kana, Tsutsumi Kanon.
Package.jpg
Pudełko z oprogramowaniem.
Jamband 2013.jpg
Nowy skład Jam Band: Tsutsumi Kanon,Mitarashi Mari, Robota, Tsurumaki Maki, Amane Kana, Tsutsumi Rizumu.

LinkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki