FANDOM

Sweet ANN
  • Oficjalna ilustracja
  • Ilustracja tajwańska
  • Druga ilustracja tajwańska
Płeć Kobieta
Wiek 23 (e-capsule)
Wzrost 162 cm (e-capsule)
Waga 46 kg (e-capsule)
Data wydania 29 czerwca 2007

21 września 2007 (Japonia)
7 września 2011 (Tajwan)

Dystrybutor PowerFX
Dawca głosu Jody
Ilustrator Nieznany artysta (oryginał/2007)

Vofan (tajwański/2011)

Numer seryjny PFXV1
Przynależność YAMAHA

Sweet ANN to pierwszy Vocaloid w generacji 2. Jest to głos żeński przeznaczony do śpiewania w języku angielskim, stworzony przez firmę PowerFX (pierwszy kobiecy Vocaloid wydany przez tą firmę). Oprogramowanie zostało opublikowane 29 czerwca 2007, 21 września 2007 w Japonii oraz 7 września 2011 w Tajwanie. Oficjalnie Sweet ANN waży 46 kg, mierzy 162 cm i ma 23 lata. Jest pierwszym Vocaloidem posiadającym "avatara". Jej atrybutem jest udko kurczaka. Dawcą jej głosu jest australijska piosenkarka o pseudonimie Jody. Przypuszcza się, że jest to Jodi Martins. Przeznaczona jest dla początkujących użytkowników. Ilustrację do jej tajwańskiego wyglądu wykonał Vofan. Optymalnymi dla niej gatunkami muzyki są country i klasyczny rock.

Demo

Demonstracje
Crazy YouTube   MySpace
Electro Five MySpace
Killing Me Softly MySpace
Waterloo MySpace
Alove YouTube  
Sweet Ann Vs Kitto YouTube  
Demo medley YouTube  
Make me Feel (Sweet ANN/BIG AL beta) YouTube  

Demonstracje od E-CapsuleEdytuj

Demonstracje
Carry on YouTube  
U belong to me YouTube  
Night of the Magic YouTube  
at your side 2010 YouTube  
Everlasting Love YouTube  

Piosenki

Istnieje mnóstwo popularnych piosenek śpiewanych przez Sweet ANN. Wymienione tu utwory to zaledwie drobna ich część. Kolejność jest alfabetyczna.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo to Hatsune Miku miała być pierwszym Vocaloidem w generacji 2, ale Sweet ANN wyprzedziła ją o 33 dni.
  • Sweet ANN śpiewała słowa Helvetica Standard oraz muzykę w tle w anime Nichijou.
  • Przez PowerFX nazywana jest białą Lene Horne.
  • Fani często mówią na nią "narzeczona Frankensteina", może to być spowodowane charakterestycznym dla Vocaloidów od PowerFX szyciem na szyi Ann.
  • Jej imię miało przywodzić na myśl jej pochodzenie (poprawna wymowa Sweet ANN to Swed en co razem daje Sweden czyli Szwecja po ang.).
  • Sweet ANN została wydana bez publicznych beta testów, ze względu na ograniczenia czasowe.
  • PowerFX potwierdziło, że zamierzają uaktualnić Sweet ANN na silnik Vocaloid 3, ale nie mają takiej możliwości z powodu braku funduszy.
  • Jej początkowy boxart był oparty na plakacie promującym film Stormy Wheather (Plakat do zobaczenia TUTAJ).
  • Jej japońskie nicki : 音甘アン (Amane Ann) oznacza "Ann słodki dźwięk" oraz 甘いアン (Amai Ann). Drugi jest grą słów, w wolnym tłumaczeniu można przeczytać jako słodkia pasta fasolowa czyli popularne japońskie danie.
  • W grze Project DIVA Arcade w tle kilku piosenek można ułyszeć Sweet ANN, mimo, iż nie jest ona produktem Crypton Future Media.

GaleriaEdytuj

Ofclboxart pwrfx Sweet Ann-illu
Oryginalna grafika pudełka
Sweet Ann Taiwanese Boxart
Tajwańska wersja pudełka z oprogramowaniem
Illu ecapsule Vocaloid SweetAnn-lq
Drugi projekt Sweet ANN
Chibi Sweet Ann
Sweet ANN w wersji Chibi

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki