FANDOM

Untitleddd.png
Sinsy jest to darmowy syntezator śpiewu dostępny online. Program ten pozwala na tworzenie piosenek nie dłuższych niż pięć minut. By program mógł działać poprawnie wymagany jest plik .xml z piosenką. Sinsy odnotowano jako bardzo realistycznie brzmiące głosy. Zawiera dwa głosy żeńskie oraz dwa męskie.

GłosyEdytuj

Sinsy posiada aktualnie cztery głosy: Yoko, Xiang-Ling, Matsuo-P i Namine Ritsu S. Ich obsługiwane języki to japoński i angielski. Istnieje jeszcze chiński głos (prawdopodobnie dla Xiang-Ling), ale nie wiadomo czy i kiedy zostanie wydany.

YokoEdytuj

Yoko' (謡子; f001j) jest żeńskim głosem śpiewającym tylko po japońsku.

Xiang-Ling Edytuj

Xiang-Ling (香鈴; f002j; f002e) jest żeńskim głosem śpiewającym po japońsku i angielsku. Jej angielski został wydany na gwiazdkę 2012.

Matsuo-PEdytuj

Matsuo-P' (松尾P; m003e_beta) jest to głos męski śpiewający tylko po angielsku. Został on wydany do użytku publicznego 25 grudnia 2013 wraz z wydaniem wersji 3.4 na stronie Sinsy. W przeciwieństwie do innych banków brzmień, które zostały utworzone za pomocą kobiecych głosów, Matsuo został nagrany za pomocą męskiego aktora głosowego. Jego dawcą głosu jest Koya Matsuo, użytkownik działający na YouTube i Nico Nico Douga. Jego głos można usłyszeć tutaj śpiewającego piosenkę "Who's crying now".

Namine Ritsu SEdytuj

Namine Ritsu S (波音リツS; f004j_beta) jest to japoński głos. Został on wydany do użytku publicznego 25 grudnia 2013. Głos można usłyszeć w wersji beta tutaj wraz z Yoko i Xiang-Ling.

DemoEdytuj

Demonstracje
(Japoński) Genkotsu yama no tanuki-san (f001j: Yoko) Sinsy
(Angielski) My grandfather's clock (f002e: Xiang-ling) Sinsy
(Angielski) Yesterday (f002e: Xiang-ling) Niconico   YouTube  
(Angielski) "So Much In Love" (m003e_beta: Matsuo-P) YouTube  

LinkiEdytuj

Oficjalna strona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki