Fandom

Vocaloid Wiki

Sinsy

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Untitleddd.png
Sinsy jest to darmowy syntezator śpiewu dostępny online. Program ten pozwala na tworzenie piosenek nie dłuższych niż pięć minut. By program mógł działać poprawnie wymagany jest plik .xml z piosenką. Sinsy odnotowano jako bardzo realistycznie brzmiące głosy. Zawiera dwa głosy żeńskie oraz dwa męskie.

GłosyEdytuj

Sinsy posiada aktualnie cztery głosy: Yoko, Xiang-Ling, Matsuo-P i Namine Ritsu S. Ich obsługiwane języki to japoński i angielski. Istnieje jeszcze chiński głos (prawdopodobnie dla Xiang-Ling), ale nie wiadomo czy i kiedy zostanie wydany.

YokoEdytuj

Yoko' (謡子; f001j) jest żeńskim głosem śpiewającym tylko po japońsku.

Xiang-Ling Edytuj

Xiang-Ling (香鈴; f002j; f002e) jest żeńskim głosem śpiewającym po japońsku i angielsku. Jej angielski został wydany na gwiazdkę 2012.

Matsuo-PEdytuj

Matsuo-P' (松尾P; m003e_beta) jest to głos męski śpiewający tylko po angielsku. Został on wydany do użytku publicznego 25 grudnia 2013 wraz z wydaniem wersji 3.4 na stronie Sinsy. W przeciwieństwie do innych banków brzmień, które zostały utworzone za pomocą kobiecych głosów, Matsuo został nagrany za pomocą męskiego aktora głosowego. Jego dawcą głosu jest Koya Matsuo, użytkownik działający na YouTube i Nico Nico Douga. Jego głos można usłyszeć tutaj śpiewającego piosenkę "Who's crying now".

Namine Ritsu SEdytuj

Namine Ritsu S (波音リツS; f004j_beta) jest to japoński głos. Został on wydany do użytku publicznego 25 grudnia 2013. Głos można usłyszeć w wersji beta tutaj wraz z Yoko i Xiang-Ling.

DemoEdytuj

Demonstracje
(Japoński) Genkotsu yama no tanuki-san (f001j: Yoko) Sinsy
(Angielski) My grandfather's clock (f002e: Xiang-ling) Sinsy
(Angielski) Yesterday (f002e: Xiang-ling) Niconico   YouTube  
(Angielski) "So Much In Love" (m003e_beta: Matsuo-P) YouTube  

LinkiEdytuj

Oficjalna strona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki