Fandom

Vocaloid Wiki

Pocaloid

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Pocaloid jest to nielegalna, piracka wersja Vocaloidu, która zezwala na używanie tego programu bez nabywania go. Została "stworzona" przez zespół TEAM ASSiGN, znany też jako TEAM peace-out.

Różnice pomiędzy Pocaloid a VocaloidEdytuj

Pocaloid i Vocaloid działają jednakowo. Ponoć TEAM ASSIGN poprawił nawet kilka usterek, które występują w oryginalnym oprogramowaniu. Różnic w użytkowaniu nie ma, są natomiast w sposobie instalacji oraz w wyglądzie. Przyciski na górnym pasku w Pocaloid są zaznaczone na brązowo, podczas gdy w Vocaloid są one czarne. Poza tym, przy otwieraniu programu także wyświetla się inna grafika, co możecie zobaczyć na poniższych zrzutach ekranu.

Korzystanie z PocaloiduEdytuj

Wielu użytkowników Pocaloidu stara się utaić fakt, że to czyni. Wiadomo czemu - jest to nielegalne. Dodatkowo, niektórzy użytkownicy programu Vocaloid (zwłaszcza ci japońscy) sądzą, że używanie jego pirackiej wersji jest niezmiernie haniebne, gdyż jest to niczym "kradzież duszy" (Głos to dusza).

Niektórzy uzasadniają korzystanie z Pocaloidu tym, że nie mają możliwości go zakupić - i być może jest to prawda. W Japonii Vocaloid bardzo łatwo kupić. W Ameryce mają wiele stron internetowych importujących różne produkty z Japonii, w tym Vocaloid, więc dla nich też nie jest to trudne. Jednak dla ludzi mieszkających w innych częściach świata może to być problem, stąd używają Pocaloidu.

Pobieranie PocaloiduEdytuj

Nie mam zamiaru umieszczać tutaj linków do stron, z których można ściągnąć ten program - jeśli chcecie go ściągnąć, proszę robić to na własnę rękę; na własną odpowiedzialność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki