FANDOM

Meaw image main
Meaw (メーウ; Meiuu) to nazwa duetu wirtualnych piosenkarek. Ich imiona to Mee (różowowłosa dziewczyna, jej imie wymawia się Mei) oraz Aw (niebieskowłosa dziewczyna, jej imie wymawia się Ū) i zostały one wydane w „Kulturze Vocaloid”. Należą one do firmy Starchild. Ich ilustrację wykonał Yosuke Kozaki, ilustrator SF-A2 Miki. Swego czasu wypłynęło wiele niejasności na temat tej pary zarówno w fandomie japońskim, jak i zachodnim, gdyż nie podano na ich temat wiele szczegółów. Początkowo były one witane jako „Virtual Idols”, ale w ich PV znajdowały się tagi „Vocaloid”. Obecnie na żadnej stronie nie ma jasnych informacji dotyczących, aby miały stać się Vocaloidami.

Historia Edytuj

Zadebiutowały pod koniec 2010 roku w PV zrobionym przez Tripshots, który wcześniej tworzył teledyski dla Hatsune Miku. Ukazały się dla nich też trzy albumy: Meaw Left, Meaw Right oraz pair*. Ich piosenki można usłyszeć w endingu do krótkiego anime Honto ni Atta! Reibai Sensei. Pair*

Oficjalnie, nie są Vocaloidami, jednakże samo słowo „Vocaloid” znalazło się również na ich stronie głównej w nagłówku, choć nie był on widoczny na samej stronie. Dużo osób wierzy, że są Vocaloidami, ale nigdzie nie zostało to potwierdzone. Jednak jeśli są, zapewne posiadają status prywatny, co by wyjaśniało dlaczego do tej pory nie zostały wydane.

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Meaw” to słowo pochodzące od miauczenia kota, a imiona dziewcząt są częścią tego słowa. Ponieważ imię Aw, często wymawia się jak „Uu” mówi się, że odnoszą się też do powiedzenia „Me and You”, jednak nie jest to potwierdzone.
  • Ich historia mówi, że są to dwie dziewczyny, które przyjechały z Tajlandii do Tokio, by w wieku czternastu lat stać się gwiazdami. Przez dwa lata uczyły się tańczyć i śpiewać. Ta historia została opracowana na podstawie prawdziwej historii zespołu Neko Jump.
  • Wygląd bliźniaczek został opracowany na podstawie wyglądu członkiń zespołu Neko Jump.
  • Jedną z ich piosenek skomponował Kobayashi Onyx, twórca piosenki Saihate, która odniosła duży sukces i jest jedną z najpopularniejszych piosenek Hatsune Miku.

Przydatne linkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki