FANDOM

Luo Tianyi
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat[1]
Wzrost 156 cm [1]
Waga Nieznana
Data wydania 12 lipca 2012
Dystrybutor Bplats, Inc.
Dawca głosu Shan Xin
Ilustrator Ideolo
Numer seryjny Brak
Przynależność YAMAHA

Bplats, Inc.

Luo Tianyi (洛 天依) to Vocaloid generacji 3. Śpiewa w języku chińskim. Dawczynią jej głosu jest Shan Xin. Jej postać ma 15 lat i mierzy 156 cm. Zilustrował ją Ideolo. Stworzyły ją firmy YAMAHA i Shanghai He Nian. Została wydana 12 lipca 2012 roku. W przygotowaniu miał być jej język japoński, jednak w listopadzie 2013 podano, że projekt ten został odwołany z powodu przejęcia jej głosu przez chińską firmę.

Oficjalna strona o Tianyi od Vocaloid China Project

HistoriaEdytuj

VOCALOID 4Edytuj

2015Edytuj

29 maja 2015 podczas sesji pytań i odpowiedzi dla Shanghai HENIANN, fani zapytali o możliwości aktualizacji swoich produktów z VOCALOID 3. Firma odpowiedziała, że zawsze mieli w namyśle tą opcję, jednak zauważyli, że aktualizacja nie jest prostym zabiegiem jakby mogło się wydawać, gdyż zabiera sporo czasu, środków i wysiłku. W tym czasie działalność firmy nie mogła pozwolić sobie na aktualizację swoich głosów.[2]

23 lipca w opdowiedzi na pytania producentów, została ujawniona produkcja Yuezheng Longya. Wspomniano również, że firma SHN planuje aktualizację na silnik VOCALOID 4 dla Luo Tianyi, YANHE oraz Yuezheng Ling.[3]

2016Edytuj

W lutym 2016 fani skontaktowali się z SHN w sprawie ich planów. Firma w odpowiedzi podała, że planują aktualizację na VOCALOID 4 dla Tianyi oraz że skontaktowali się z Shan Xin w sprawie pracy. Jeśli Shan Xin odpowie na wiadomość i się zgodzi na odświeżenie głosu Tianyi, SHN planuje ogłosić to. Ta rozmowa późnej wyciekła na Weibo.[4]

Produkcja Tianyi na VOCALOID 4 została oficjalnie ogłoszona 12 marca. Jej oryginalny bank brzmień zostanie ulepszony oraz otrzyma co najmniej jeden dodatkowy. Jednakże jego nazwa nie została jeszcze ujawniona i nie jest wiadome czy na pewno otrzyma więcej nowych banków brzmień.[5] 22 marca podano, że Shan Xin rozpoczęła już nagrania do aktualizacji.[6]

1 lipca ogłoszono, że jej wygląd dla V4 zostanie zaprezentowany na Firefly ACG Festival.[7]

DemoEdytuj

Demonstracje
step on your heart YouTube  
三月雨 (Sān Yuè Yǔ) YouTube  
千年食谱颂 (Qiānnián Shípǔ Sòng) YouTube  
不辍 / Stopped Working YouTube  
茉莉花的音符 / Jasmine notes YouTube  
FEEL YOUR DREAM YouTube  
风萤月 (Fēng yíng yuè)/Wind Fireflies Moon YouTube  
自然物语 (Zìrán wùyǔ)/Natural Story YouTube  

Popularne piosenkiEdytuj

Istnieje mnóstwo popularnych piosenek śpiewanych przez Luo Tianyi. Wymienione tu utwory to zaledwie drobna ich część. Kolejność jest alfabetyczna.

CiekawostkiEdytuj

  • Wcześniej nazywała się Yayin Gongyu (雅音宫羽).
  • Powstała seria OVA pokazująca jej historię, co oznacza, że Tianyi jest pierwszym Vocaloidem posiadającym własne Anime.
  • Według serii OVA, Luo Tianyi jest aniołem, który zszedł na Ziemię, aby dać ludziom muzykę.
  • Tianyi jest pierwszym chińskojęzycznym Vocaloidem

GaleriaEdytuj

V3 lty
Pudełko z oprogramowaniem
LTianyi
Oficjalna ilustracja
Pvc lty sd01
Nendoroid przedstawiający Luo Tianyi
Luofigurine
Figurka Luo dodawana do limitowanej edycji jej oprogramowania
Prototypechinese
Zwycięska praca z konkursu na design Tianyi
Detail set of Luo
Design Luo Tianyi
Tianyi peach blossom
Zwycięski projekt figurki 2016. "Język kwiatów": Tianyi - Kwiat brzoskwini

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 Wiek i wzrost
  2. Q/A
  3. [1]
  4. [2]
  5. Luo Tianyi V4 oficjalnie potwierdzona
  6. [3]
  7. [4]

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki