FANDOM

LOLA
  • Oficjalna ilustracja.
Płeć Kobieta
Wiek Brak
Wzrost Brak
Waga Brak
Data wydania 15 stycznia 2004

3 marca 2004 (Japonia)

Dystrybutor Zero-G Ltd.
Dawca głosu Niewydany
Ilustrator Nieznany fotograf; zdjęcie kupione (oryginał/2004)
Numer seryjny ZGV2
Przynależność YAMAHA

LOLA (właściwie L♀LA) to pierwszy oficjalny żeński Vocaloid generacji pierwszej. Jej deweloperem jest firma Zero-G. Zadebiutowała 15 stycznia 2004 roku wraz z LEONEM, pierwszym męskim Vocaloidem. Śpiewa w języku angielskim. Jej atrybutem jest patelnia. Ona i LEON są, według fanów, rodzeństwem. LOLA nie posiada oficjalnego designu. Najczęściej jest przedstawiana jako czarnowłosa, fioletowooka dziewczyna w bluzce na jedno ramię.

HistoriaEdytuj

Istnieje kilka teorii na temat pochodzenia głosu LOLI. Według niektórych osób dawczynią głosu LOLI jest nieznana z nazwiska Brytyjka, której głos można odsłuchać tutaj. Dla porównania - ta sama piosenka w wykonaniu Vocaloida LOLA - link.

W grudniu 2013 firma Zero-G poinformowała w swoim biuletynie, że LOLA, LEON i MIRIAM zostają od 1 stycznia 2014 na stałe wycofane ze spredaży. 

DemoEdytuj

Demonstracje
Little Bird (Real singer on lead vocal) Zero-G
Dupdah (LEON/LOLA) Zero-G
Falling (LEON/LOLA) Zero-G
Freaky Sheep (LEON/LOLA) Zero-G
Introducing LOLA Zero-G
Lola Is Here Zero-G
Forever (LEON/LOLA) Zero-G
Without You (Real singer on lead vocal) Zero-G
Sweet Dreams Zero-G
Bach Vowels Zero-G
Knightmare Theme Zero-G
In The Darkness JMT

PiosenkiEdytuj

Istnieje mnóstwo popularnych piosenek śpiewanych przez LOLĘ. Wymienione tu utwory to zaledwie niewielka ich część. Kolejność jest alfabetyczna.

CiekawostkiEdytuj

  • LOLA jest pierwszym żeńskim Vocaloidem, a także jednym z dwójki pierwszych kiedykolwiek wydanych Vocaloidów.
  • LOLA jest także pierwszym Vocaloidem, którego głos został użyty w ścieżce dźwiękowej filmu.
  • Z powodu nagłego spadku sprzedaży, LOLA wraz z LEONEM zostali wycofani ze sklepów na pewien okres. Jednak po prośbach fanów, wznowiono ich sprzedaż na stronie internetowej firmy Zero-G.
  • Na pudełku z opakowaniem LOLI i LEONA przedstawione są te same kobiece usta, lecz w innym świetle.

GaleriaEdytuj

Lolainterface.jpg
Interfejs oprogramowania LOLA.
LOLALOGO.jpg
Logo LOLI.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki