FANDOM

LEON
  • Oficjalna ilustracja.
Płeć Mężczyzna
Wiek Brak
Wzrost Brak
Waga Brak
Data wydania 15 stycznia 2004

3 marca 2004 (Japonia)

Dystrybutor Zero-G Ltd.
Dawca głosu Niewydany
Ilustrator Nieznany fotograf; zdjęcie kupione (oryginał/2004)
Numer seryjny ZGV1
Przynależność YAMAHA

LEON ( właściwie LE♂N ) to pierwszy męski Vocaloid generacji 1. Wyprodukowała go firma Zero-G. Zadebiutował 15 stycznia 2004 w duecie z LOLĄ, pierwszym żeńskim Vocaloidem. Śpiewa w języku angielskim. Tak jak LOLA nie ma oficjalnego designu. Jego atrybutem jest tulipan. Według fanów, LEON i LOLA są rodzeństwem.

W grudniu 2013 firma Zero-G poinformowała w swoim biuletynie, że LOLA, LEON i MIRIAM zostają od 1 stycznia 2014 na stałe wycofane ze sprzedaży.

WyglądEdytuj

LEON nie posiada oficjalnego designu, jednak najczęściej przedstawiany jest jako zielonooki, sporadycznie niebieskooki blondyn ubrany w niebieską koszulę i czarne lub białe spodnie.

PiosenkiEdytuj

Istnieje mnóstwo popularnych piosenek śpiewanych przez LEONA. Wymienione tu utwory to zaledwie niewielka ich część. Kolejność jest alfabetyczna.

Informacje o produkcieEdytuj

DemoEdytuj

Demonstracje
Check It Out (LEON/LOLA) Zero-G
Dupdah (LEON/LOLA) Zero-G
Falling (LEON/LOLA) Zero-G
Freaky Sheep (LEON/LOLA) Zero-G
Forever (LEON/LOLA) Zero-G
Sad Mondays JMT
Internet Angel JMT
You ask me (demo reel) JMT
Rising Star JMT
Summertime JMT
Please Touch Me Lola JMT
The Phantom Of The Opera (MIRIAM/LEON) JMT
Flying Girl JMT
Yest Tolko Mig JMT
Red Hair Girl JMT
East JMT
Short Romance (MIRIAM/LEON) JMT
In The Darkness (LEON/LOLA/MIRIAM) JMT
Autumn In Central Park JMT

Biblioteka banku brzmieńEdytuj

Leon
Optymalne gatunki (Oficjalnie nieokreślone) Soul, R'n'B
Optymalne tempo (Oficjalnie nieokreślone)
Optymalny zakres (Oficjalnie nieokreślone)
Zalety Edytuj

Leon jest sprzedawany jako tzw. "Soul singer" i jest odpowiednikiem Loli. Wokal Leona zostały zaprojektowane, aby kompletować go z własnym. On, podobnie jak Lola, również śpiewa z brytyjskim akcentem. Jego głos jest lekki i cienki w porównaniu do Loli, pozwalając mu wyśpiewać wyższe dźwięki z łatwością. Jego wokal jest gładki nadaje się do muzyki R & B nie czuć tego w wokalu Loli.

Słabości Edytuj

Lola została uznana za lepszy z obu wokali. Miriam działająca na tej samej wersji silnika co Leon i Lola, nie miała takich błędów i ciągłych usterek jak te występujące w oprogramowaniach Leona i Loli. Błędy zostały później usunięte w Miriam. Oprogramowania nie śpiewają również tak gładko jak Miriam. Oznacza to, Leon jest ogólnie najsłabszy z 3 voicebanków Angielskich dla silnika VOCALOID. Jednak jego słabości wynikają z lekkości jego wokalu. Leon nie ma dużej barwy głosu, która może ograniczyć jego role wokalne. Potrafi śpiewać w niemal jedynie w zakresie ról wokalisty Soul'owego. Leon nie posiada "Avataru" i projektu postaci. Niektórzy użytkownicy uważają, że trudno pracować bez wokalisty, ciężko wybrać dla niego piosenkę, choć przed "erą Vocaloid 2" to nie był problem.

CiekawostkiEdytuj

  • Na boxarcie LEONA i LOLI są przedstawione te same kobiece usta, lecz w innym świetle.
  • LEON i LOLA zostali na pewien okres wycofani ze sprzedaży, z powodu zmiany trendów muzycznych i spadku sprzedaży. Jednak po prośbach fanów, wznowiono ich sprzedaż na stronie internetowej firmy Zero-G.

GaleriaEdytuj

Leon Interface 2.PNG
Interfejs oprogramowania LEON.
LEONLOGO.jpg
Logo LEONA.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki