FANDOM

WiP.png Poniższy tekst jest oparty na informacjach które do tej pory zostały ujawnione o tym nieopublikowanym jeszcze oprogramowaniu. Proszę zauważyć, że ten artykuł może ulec zmianie bez powiadomienia.

Kitano Kamui
Podstawowe informacje
Płeć Kobieta
Wiek
Wzrost 152cm
Waga
Informacje o Produkcie
Dystrybutor
Dawca głosu
Ilustrator KEI
Numer seryjny
Przynależność

Kitano Kamui (北乃カムイ) jest idolem zaprojektowanym dla rejonu Hokkaido w Japonii oraz niedoszłym Vocaloidem.

HistoriaEdytuj

Kitano została stworzona, by być idolem reprezentującym Hokkaido, najwyżej leżący region w Japonii. Jednakże agencja jej działu wpadła w kłopoty finansowe i zbankrutowałaby w ciągu 6 miesięcy, a ich dyrektor generalny nagle zachorował. Wciąż pragnąć spełnić swój cel na uzyskanie idola dla Hokkaido, firma ogłosiła, że jeśli Facebook i Twitter Kitano zdobędzie ponad 30,000 poparć w ciągu 6 miesięcy, produkcja Kitano zostanie przekazana do studia i przeprowadzane będą prace nad wydaniem jej. Menadżer firmy chciał spełnić marzenie jego szefa, aby Kamui śpiewała na stadionie w Hokkaido przed tłumem na zapełnionych trybunach.

W związku z tym, że nie udało się uzbierać 30,000 poparć, Kitano nie została oficjalnym Vocaloidem, jednak jej twórcy stworzyli UTAU Kitano Kamui.

IdeaEdytuj

Detale dotyczące Kamui:

  • Zainteresowania: Granie na Smartphonie, karaoke, jedzenie oraz odwiedzanie gorących źródeł
  • Ulubione jedzenie: Ramen, słodycze; smakosz klasy B
  • Ulubiony kolor: Różowy
  • Miejsce urodzenia: Hokkaido

LinkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki