FANDOM

ARSLOID
Płeć Mężczyzna
Wiek -
Wzrost 172 cm
Waga -
Data wydania 23 września 2015
Dystrybutor Universal Music Japan
Dawca głosu OH-SE (Oosemachi Keiichi)
Ilustrator -
Numer seryjny -
Przynależność Universal Music Japan

YAMAHA

Kanō Akira jest japońskim VOCALOID 4, który został wydany przez YAMAHA we współpracy z UNIVERSAL MUSIC JAPAN jako ARSLOID (アルスロイド). Jego debiut jako głos prywatny odbył się 16 czerwca 2015, natomiast do komercjalnego użytku został wydany 23 września 2015.

HistoriaEdytuj

16 czerwca 2015 pojawiła się informacja, że członek grupy ARSMAGNA będzie dawcą głosu dla nowego projektu VOCALOID.[1] Zostało wydane także demo i ilustracja promocyjna. Firma nie była pewna czy bank brzmień zostanie kiedykolwiek wydany do użytku publicznego. 

Jego głos został wykorzystany do filmu tanecznego "食悦パラサイト", w serii limitowanej drugiego singla DVD B of ARSMAGNA's "夏にキスしていいですか?" Ukazał się on 24 lipca za pośrednictwem Universal Music.[2]

30 lipca ogłoszono, że zostanie on wydany do użytku publicznego. Od tego dnia do 13 sierpnia klienci mogą kupić w przedsprzedaży fizyczny pakiet startowy ARSLOIDA, natomiast wersja do pobrania będzie dostępna dopiero w dniu wydania - 23 września.[3] Ujawniono, że będzie on posiadał trzy banki brzmień - podstawowy oraz dwa rozszerzone, Bright i Soft wraz z funkcją Cross Synthesis.[4]

KonceptEdytuj

Arsloid jest Vocaloidem reprezentującym Akirę Kanō, członka grupy tanecznej ARSMAGNA. W jego biografii został opisany jako osoba z "silnym poczuciem obowiązku oraz bardzo żywotna. Jest pierwszy skory do bójki i zawsze posiada świeże rany. Ma bardzo dobry refleks i jest bardzo popularny, stroniąc od próśb o pomoc z różnych klubów, zaczynając oczywiście od jego specjalności - koszykówki. Z drugiej strony, ma też swoją niezręczną i łatwo wpadającą w samotność osobowość. Od czasu do czasu zdarza mu się krzywda z powodu kawałów, które nie mają złych intencji."[5]

Jego urodziny przypadają 5 sierpnia, a jego grupa krwi to O.[6]

EtymologiaEdytuj

Jego imię jest połączeniem pierwszej części nazwy ARSMAGNA oraz przyrostka -loid.

WyglądEdytuj

Projekt Arsloid opiera się na mundurku szkolnym grupy idoli 2D z fikcyjnego "Chronos Senior High School".

RelacjeEdytuj

  • Sou Izumi: Członek grupy ARSMAGNA, kolega
  • Park Witt: Członek grupy ARSMAGNA, kolega
  • Tatsuki Sakakibara: Członek grupy ARSMAGNA, kolega
  • Kento Kurou: Członek grupy ARSMAGNA, nauczyciel

Informacje o produkcieEdytuj

Demonstracje
食悦パラサイト YouTube  

OdniesieniaEdytuj

  1. [1]
  2. [2]
  3. [3]
  4. [4]
  5. [5]
  6. [6]

LinkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Arsloid box.jpg
Boxart

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki