FANDOM

Halyosy (ハルヨシ) jest Utaite i byłym wokalistą nieistniejącego już zespołu absorb. Czasami modyfikuje słowa piosenek które śpiewa. To on był twórcą męskiej wersji Melt.

Halyosy

Halyosy"

Jego głos jest silny i elastyczny. Potrafi osiągnąć wysokie noty i nie brzmi przy tym na zmęczonego. Śpiewa z emocjami i z pasją, często zmienia utwory by podkreślić efekt. W rezultacie jest ogromnie popularny, a jego covery mają po kilkaset tysięcy odsłon. Bardzo lubi śpiewać w stylu R&B.

Halyosy stworzył parę Vocaloidowych piosenek, w tym jedną która została hitem: ,,Sakura no Ame'. Piosenka ta wielokrotnie podbijała cotygodniowe rankingi Vocaloidowych piosenek. Ostatecznie piosenka straciła popularność, by znów ją zyskać gdy absorb wykonali ją na zakończeniu szkoły średniej w marcu 2009 roku co spowodowało, że piosenka zajęła pierwsze miejsce w cotygodniowym rankingu Vocaloid. Stała się hitem jako piosenka na zakończenia szkoły w całej Japonii a także CD piosenki zostało wydane.

Posiada własny kanał na YouTube jako halyosy jednak wrzucił tam niewiele swoich prac. Rozpoczął również inny projekt nazwany voiceberg, pod ten projekt wrzuca swoje Vocaloidowe piosenki a także sprzedaje to jako album.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwa sceniczna to również jego prawdziwe imię, Haruyoshi (晴義).
  • Aktualnie żyje w Minato-ku, w Tokyo.
  • Urodził się w Tajimi-shi, w Gifu.
  • Potrafi mówić po angielsku, koreańsku i oczywiście japońsku.

LinkiEdytuj

Galeria                                                                                    Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki