Fandom

Vocaloid Wiki

Fanowskie Vocaloidy

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij

Fani Vocaloidów stworzyli setki, wręcz tysiące, fanowskich Vocaloidów. Są to zwykłe Vocaloidy o zmienionym wyglądzie, często z zamienioną płcią, co ciągnie za sobą też drobną zmianę imienia. Niektóre z nich posiadają swoje głosy, oparte na głosach "prawdziwych" Vocaloidów, niektóre nie mają ich wcale. Pomimo tego, że istnieje mnóstwo fanowskich Vocaloidów to znanych i ogólnie akceptowanych nie jest aż tak wiele.

OdmłodzeniaEdytuj

Vocaloidy z "odmłodzonym" wyglądem i głosem.

VOYAKILOIDyEdytuj

Voyakiloidy (lub Boyakiloidy) są fanowskimi Vocaloidami reprezentującymi porażkę w wydobyciu z Vocaloidów upragnionego dźwięku. Ich nazwa pochodzi od słowa "ぼやく" (boyaku, zrzędzić; zapomnieć).

Vocaloidy o zmienionej płciEdytuj

Nazwa mówi sama za siebie. Są bardzo popularne zwłaszcza poza Japonią. Ich zachodni fani często majstrują z gotowymi już piosenkami w program do edycji audio tak, żeby głos danego Vocaloidu brzmiał, jakby był płci przeciwnej. W angielskim często mówi się na nie genderbend Vocaloids.

"Źli bliźniacy " VocaloidówEdytuj

Istnieje również grupa tzw. "złych bliźniaków", czasem też nazywanych "ciemną stroną Vocaloidów". Niektóre cieszą się dużą popularnością.

InneEdytuj

Vocaloidy o nieco mniej "ludzkich" postaciach:

Oraz inne grupy:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki