Fandom

Vocaloid Wiki

Color Chronicle Series

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Color Chronicle Series to trylogia piosenek śpiewanych przez MEIKO i KAITO skomponowana przez Mayę, zaś ilustratorką była Shiina. Akcja serii rozgrywa się gdzieś na bliskim wschodzie.
Color Chronicle Series.jpg

Poszczególne utworyEdytuj

Guardian Blue Edytuj

Głowny wokal: KAITO

Pierwszy utwór z serii. Dowiadujemy się w nim, że jest on wojownikiem, a jednocześnie strażnikiem i opiekunem MEIKO. Bardzo ją kocha, i chce jej ze wszystkich sił bronić. Jako wojownik musi jednak walczyć z licznymi wrogami. Ostatnimi czasy walk przybywa, a KAITO otrzymuje w nich coraz to większe obrażenia. Jego marzeniem jest, aby MEIKO, czyli jego kwiat, rósł w chwale. W końcu w wyniku licznych bitew stał się kaleką, a jego nogi stały się bezwładne. KAITO tak bardzo kochał MEIKO, że postanowił odejść, gdyż nie chciał jej sprawiać bólu.

Red ReflectionEdytuj

Główny wokal: MEIKO

W tej piosence śpiewa MEIKO, która żali się po utracie swojej wielkiej miłości, a zarazem opiekuna. Zawsze była przez niego dopieszczana i niczego jej nie brakowało u jego boku. Zawsze wiedziała, że KAITO poświęca dla niej własne życie. Zmienił on jej światopogląd. Gdy odszedł, postanowiła go odnaleźć, i tym razem to ona zamierza go chronić. Jednak zanim do tego doszło, w jej ciele zaszły zmiany. Jej ciało zostało poważnie uszkodzone, zapewnie w wyniku bitwy, więc musiała poddać się eksperymentom i została cyborgiem. Pod koniec KAITO wyznaje MEIKO miłość, a ona płacze w jego objęciach.
Color.Chronicle.Series.full.846286.jpg

Color ChronicleEdytuj

Główny wokal: MEIKO (z KAITO w chórku)

Ostatnia część serii. Opowiada o ich szczęściu gdy są już razem i że ich miłość przetrwa wszystko. Zrujnowany krajobraz zmienia się w słoneczny raj, co ma oznaczać lepszą przyszłość. Piosenka ta miała premierę w rocznicę powstania MEIKO.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki