FANDOM

CYBER SONGMAN
CYMAN Box
Płeć Mężczyzna
Wiek -
Wzrost -
Waga -
Data wydania 31 października 2016
Dystrybutor YAMAHA
Dawca głosu -
Ilustrator -
Numer seryjny CYBERSONGMAN
Przynależność YAMAHA

CYBER SONGMAN jest męskim angielskim głosem od YAMAHA JPN na silnik VOCALOID 4 wydanym 31 października 2016.

Jego dawca głosu nigdy nie został ujawniony.

HistoriaEdytuj

Najwcześniejsza wzmianka o nim powstała już podczas premiery VY2 w 2010. W artykule pojawiły się informacje, że planowana jest para angielskich odpowiedników do serii VY do wydania w niedalekiej przyszłości. W tym czasie twórcy nie wiedzieli czy wykorzystają do tego wcześnie wykorzystane próbki czy stworzą zupełnie nowy głos.[1] CYBER DIVA została wydana do sprzedaży w lutym 2015 i później potwierdzono, że jest żeńskim angielskim VY3.[2] Oczywiście CYBER SONGMAN jest jej męskim odpowiednikiem, a jego druga nazwa to VY4.

31 października 2016 niespodziewanie i niezapowiedzianie został wydany CYBER SONGMAN w wersji cyfrowej. Został przedstawiony jako naturalny amerykański angielski Vocaloid, który zadebiutował z dwoma demonstracjami. Otrzymał także własny film promocyjny oraz film w którym przedyskutowano jego produkcję. Jest do nabycia oddzielnie jak i w starter packu z edytorem VOCALOID 4 oraz edytorem VOCALOID 4 for Cubase. Jest także do kupienia w zestawie razem z CYBER DIVA oraz jednym z wcześniej wymienionych edytorów.

KonceptEdytuj

EtymologiaEdytuj

WyglądEdytuj

Jest Vocaloidem skierowanym dla profesjonalistów i powstał w podobnym zamyśle jak VY1 oraz VY2.

Prawdopodobnie, trafiając do zachodniej publiczności i szukając bardziej profesjonalnego wyglądu, YAMAHA zdecydował się na użycie prostego zdjęcia jako avatar, bez żadnej koncepcji (podobny manewr jak Zero-G z Primą i Tonio ).

RelacjeEdytuj

  • VY1 ; Japoński żenski VY
  • VY2 ; Japoński męski VY
  • CYBER DIVA ; uzupełniający angielski żeński głos.

Informacje o produkcieEdytuj

DemonstracjeEdytuj

Demonstracje
Rinse, Repeat YouTube  
Fighter YouTube  

Biblioteka banku brzmieńEdytuj

OptimumEdytuj

Tempo: 70~190BPM Range: A1~A3

Dane pakietoweEdytuj

CYBER SONGMAN jest ukierunkowany dla profesjonalnych producentów. Jego głos posiada amerykański akcent. Posiada tylko jeden bank brzmień, jednakże posiada funkcję XSY. Został stworzony dla różnych gatunków muzycznych. Jako głos z serii VY, CYBER SONGMAN jest produktem który wyznacza standardy dla wszystkich innych angielskich głosów, posiada wysoką jakość.

Cechy głosuEdytuj

  • Elastyczny głos
  • Jasny niski ton, gładki średnio rozbity ton oraz wysoki i jasny ton.
  • Stworzony do śpiewania w każdym gatunku muzycznym.

Spostrzeżenia fonetyczneEdytuj

  • Posiada dwa dodatkowe fonemy "@I" oraz "4".

OdniesieniaEdytuj

  1. [1]
  2. [2]

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki