Fandom

Vocaloid Wiki

BaD∞EnD∞NighT Series

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Bad∞End∞NighT Series to seria stworzona przez Hitoshizuku, Yama△ i TSO. Zilustrowana przez Suzunosuke.

Bad End Night.jpg

Bad∞end∞NighT Edytuj

105619.jpg

Piosenka opowiada o tym, jak pewna dziewczyna (Miku) zgubiła się w nocy w lesie. Miała przy sobie list. Trafia do domu w którym znajdowali się Pan (KAITO), Pani (MEIKO), Panienka (Luka), dwie lalki - chłopiec i dziewczynka (Len i Rin) pokojówka (GUMI) i lokaj (Gakupo). Urządzali oni tej nocy przyjęcie. Po bankiecie dziewczyna poszła spać, ale "jutro" nie nadeszło. Lalki wskazały jej na zegar, który zatrzymał się przed północą, a ona w strachu uciekła do tajemniczego pokoju. Znalazła tam mnóstwo trumien, ale domownicy uświadomili ją, że to tylko przedstawienie: a ona jest główną aktorką i że wszystko dzieje się według scenariusza. Powiedzieli jej również, że aby wrócić do domu, musi znaleźć klucz. Dziewczyna rozbiła tarczę zegara, zabrała ostre wskazówki i zabiła nimi wszystkich domowników. Na koniec film cofa się do początku, w pokoju pojawia się tajemnicza klaszcząca postać, a dziewczyna podniosła list z podłogi.

Crazy∞nighT Edytuj

0-0.jpg

Piosenka zaczyna się, gdy kurtyna opada, po czym znów się podnosi. Dziewczyna chce uratować domowników grając jeszcze raz. Później ponownie przychodzi do domu, domownicy urządzają przyjęcie, dziewczyna jednak, wiedząc co się stanie, znika. Pojawia się jeszcze jeden problem - czas stanął w miejscu, a następna strona scenariusza została skradziona. Bez niej nie wiedzieli co mają robić, dalej więc szukają następnej strony po całym domu. Gdy okazało się, że nigdzie jej nie ma, podejrzenia spadły na dziewczynę. Ona zabrała wskazówki zegara, jednak upuściła je na ziemię. Wtedy świat rozpadł się na kawałki. Aplauzu nie było.

TwilighT∞NighT Edytuj

Maxresdefault.jpg

Piosenka zaczyna się podobnie do poprzednich, lecz najpierw dziewczyna pyta się, co ma zrobić, by wrócić do domu. Dziewczyna gubi się w lesie, trafia do domu, domownicy urządzają przyjęcie, jednak mówią, że ma iść do sypialni ubrać kostium i makijaż, dopiero wtedy zaczną, ponieważ nawet najdrobniejszy ruch musi być zgodny ze scenariuszem. Dziewczyna, wiedząc, co ma się wydarzyć, idzie do tajemniczego pokoju. Domownicy zastanawiają się, co może powodować te szmery z piwnicy. Strona scenariusza ponownie ginie i wszyscy jej szukają. Chłopiec-lalka znajduje kopertę, która wypadła z kieszeni dziewczyny, w której była kartka idealnie pasująca w puste miejsce. Dziewczyna wybiegła z piwnicy, by powiedzieć domownikom, że wszystko może się skończyć inaczej, lecz było już za późno i świat rozpadł się na kawałki. Aplauzu nie było.

EveR∞LastinG∞NighT Edytuj

Ever Lasting Night.png

Piosenka zaczyna się kiedy domownicy po kolei śpiewają, że wszystko trzeba zacząć od początku. Następnie widzimy scenę, na której grają bardzo znudzeni domownicy. Życzą sobie spotkać jakiegoś potwora lub niespodziewanego gościa. Ich życzenie się spełnia i do domu przychodzi dziewczyna, a oni urządzają przyjęcie. Dziewczyna dołącza do zabawy i rozbija tarczę zegara. Dziewczyna budzi się później w sypialni, a wszyscy domownicy zmienili się w bardziej przerażających. Dziewczyna chce wrócić do domu, lecz jej nie pozwalają, argumentując to niebezpieczeństwem związanym z podróżowaniem nocą. Dziewczyna ucieka wiedząc, że ten świat to tylko fikcja i że musi coś zrobić, by ich uratować. Idąc korytarzem dziewczyna znalazła w swojej kieszeni kopertę z innym zakończeniem sztuki. Szybko je przeczytała. Pobiegła zabrać wskazówki zegara po czym poszła do tajemniczego pokoju z trumnami i podcięła sobie żyły. Domownicy pobiegli za nią, a ona by umrzeć szybciej wbiła sobie wskazówkę zegara w serce, po czym rozległy się oklaski.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki