Fandom

Vocaloid Wiki

Anri Rune

307stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij
Anri Rune
  • Anri Rune jako Vocaloid 3.
  • Anri Rune jako prezenterka w Fuji TV.
Płeć Kobieta
Wiek 23
Wzrost Brak danych
Waga Brak danych
Data wydania Projekt niezrealizowany
Dystrybutor Fuji TV
Dawca głosu Nieznany
Ilustrator Brak danych
Numer seryjny Brak
Przynależność Fuji TV

YAMAHA

Anri Rune (杏梨ルネ) to nadchodzący Vocaloid od Fuji TV.

HistoriaEdytuj

Anri Rune została wprowadzona jako wirtualna spikerka dla Fuji TV dnia 1 października 2012 roku. Była gospodarzem dwóch programów telewizyjnych, ale zawiodła w podniesieniu wskaźnika oglądalności, więc postanowiono ją usunąć. Na Nico Nico Choukaigi (imprezie zorganizowanej przez Niwango) dnia 28 kwietnia 2013 roku ogłoszono, iż Rune na dobre zerwie z Fuji TV i rozpocznię nową karierę jako Vocaloid. Zadebiutowała podczas Voca Nico Night dnia 27 lipca 2013 roku razem z piosenką "Hallelujah Super Idol" autorstwa Kikuo.

Pod koniec grudnia 2013 został zaprezentowany jej concept art za pośrednictwem 国道12号.

W czerwcu 2014, Kikuo odpowiadając na pytanie zadane mu na Twitterze, czy wie cokolwiek na temat statusu Anri, odpowiedział, że jest on nieznany.

W styczniu 2015 jeden z użytkowników skontaktował się z YAMAHA pytając o stan Rune i otrzymał on wiadomość z informacją, że Rune nigdy nie posiadała statusu jako produkt handlowy. Nigdy nie miała zostać dostępna do sprzedaży. Pomimo tej wiadomości, nadal wiele ludzi miało wątpliwości i wierzyło, że zostanie wydana do sprzedaży.

W maju 2015 dwóch użytkowników zapytało się pracowników Fuji TV w tej sprawie, czy zostanie ona kiedykolwiek sprzedana. Odpowiedzieli, że Rune oficjalnie została wycofana i nigdy nie stanie się produktem handlowym.

DemoEdytuj

Demonstracje
Voca Nico Night Broadcast @40:21 min YouTube  
Hallelujah Super Idol Niconico   YouTube  

GaleriaEdytuj

Anri Rune.jpg
Anri Rune jako oprogramowanie głosu Vocaloid.
Anri Rune.png
Wygląd Anri Rune za czasów Fuji TV.
Ru1.png
Concept art 1.
Ru2.png
Concept art 2.
Ru3.png
Concept art 3.
Ru4.png
Concept art 4.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki